ویژگی های یک معلم خصوصی زبان خوب
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

1. دانش موضوع
اولین کیفیت شخصی که یک معلم انگلیسی باید در کلاس خصوصی زبان یا کلاس عمومی باید داشته باشد دانش درسی یا در این مورد انگلیسی است. بدیهی است که اگر قرار است موضوعی را تدریس کنید ، باید درباره آن چیزهای زیادی بدانید. به خصوص در یک کلاس ESL ، دانش آموزان شما بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد زیرا معلم منبع اصلی دانش آنها است. آنها یک معلم خوب و یک معلم خوب می خواهند. علاوه بر این ، شرایطی وجود دارد که دانش آموزان با انگیزه و الهام از معلمین ، علاقه آنها به موضوعی را که تدریس می کنند ، چنان شدید است که دانشجویان را مجبور می کند هنگام تحصیل در دانشگاه ، موضوع را دنبال کنند.

همچنین بخوانید: آیا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در خارج از کشور به مدرک تحصیلی نیاز دارم؟

2. مجاورت
مورد دوم قابل دسترسی است. در دسترس بودن نیز بسیار مهم است. در دسترس بودن به معنای نزدیک بودن و دسترسی آسان است. از آنجا که انگلیسی زبان اول شما نیست ، انتظار داشته باشید دانش آموزان شما سوالات زیادی از شما بپرسند و باید مطمئن شوید که تمایل زیادی به گوش دادن و پاسخ دادن به سوالات آنها و تقویت مکالمه زبان انگلیسی انها را دارید. اگر معلم دوستانه و غیرقابل دسترسی نباشد ، بسیاری از س questionsالات پاسخ داده نمی شوند زیرا دانش آموزان از پرسیدن خجالتی و مردد خواهند بود. بهترین معلمان از ما استقبال می کنند و نزدیک شدن به آنها آسان است.

3. توجه
سوم ، یک معلم خوب انگلیسی باید بتواند روابط محتاطانه ای را با دانش آموزان برقرار کند که موجب تقویت مکالمه انها نیز خواهد شد در تدریس ، دانش در مورد موضوع کافی نیست. در بیشتر موارد ، اگر دانش آموزان در کلاس احساس راحتی نکنند ، یادگیری غیرممکن است. اگر دانش آموزان شما احساس می کنند به آنها اهمیت می دهید ، احتمال عملکرد آنها بهتر است زیرا آنها می توانند حمایتی را که می خواهید دریافت کنند احساس کنند. معلمان عالی نه تنها به کار خود اهمیت می دهند ، بلکه به شادی دانش آموزان خود نیز اهمیت می دهند.

5. شور داشته باشید
سرانجام ، یک معلم خوب انگلیسی علاقه مند است. مهمترین ارزشی که یک معلم انگلیسی باید داشته باشد علاقه است. به طور خاص ، شما هر روز با دانشجویان از فرهنگ ها و سبک های مختلف یادگیری ملاقات خواهید کرد. هرکسی که این کار را انجام داده باشد می داند که تدریس یکی از سخت ترین کارها است. دستمزد خوب نیست ، ساعت کاری طولانی است و من وقتی به خانه رسیدم کارم را تمام نکرده ام. اگر کاملاً به آن متعهد نباشید ، احتمالاً نمی توانید زنده بمانید. به همین دلیل است که معلمان بسیار به آنها علاقه دارند. این اتفاق زمانی می افتد که فکر کنید تدریس نه تنها یک شغل مادام العمر است ، بلکه یک زندگی شغلی هم برای آن شغل است.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: